« terug naar vorige pagina

Tip of klacht

Heeft u een compliment of een tip?

Heeft u een compliment of een tip voor ons, of voor één van onze medewerkers? Bespreek dit dan met de persoon waar het om gaat. Leg uit waar u tevreden over bent. Een compliment of een tip horen wij natuurlijk graag! Deze mag u ook mailen aan praktijkmanager@hetdoktershuus.nl.

Heeft u een klacht?

We proberen u altijd zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Als dat zo is, dan horen we graag van u. Bespreekt uw klacht eerst met uw zorgverlener.

Neem contact met ons op om uw klacht te bespreken.

Zo kunnen we samen naar een oplossing zoeken. Wij willen graag samen met u kijken welke op oplossingen mogelijk zijn. We gebruiken uw klacht daarnaast ook om onze dienstverlening te verbeteren.

Bent u ondanks ons contact over de klacht niet tevreden?

Komt u er samen met uw zorgverlener niet uit? Dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris van SKGE. Hij of zij probeert een oplossing te vinden voor uw klacht, maar kan ook bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en behandelt uw klacht vertrouwelijk. U kunt uw klacht indienen door het klachtenformulier van SKGE in te vullen.

Dus:

  1. Heeft u een klacht? Klik hier voor het klachtenformulier van Het Doktershuus. 
  2. Komen we er niet uit? Neem contact op met de klachtenfunctionaris van SKGE door het indienen van het klachtenformulier van SKGE.

Komt u ook met de klachtenfunctionaris niet tot een oplossing, dan kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de Geschilleninstantie Huisartsenzorg. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Voor meer informatie kijk op www.skge.nl.