« terug naar vorige pagina

Tip of klacht

Heeft u een compliment of een tip?

Heeft u een compliment of een tip voor ons of één van onze medewerkers? Bespreek dit dan gerust met de betreffende persoon. Vertel ons wat u waardeert. We horen uw feedback graag! Deze mag u ook mailen aan praktijkmanager@hetdoktershuus.nl.

Heeft u een klacht?

Heeft u een klacht? Praat erover met uw huisarts.

In onze huisartsenpraktijk proberen wij u zo goed mogelijk te helpen. Het kan echter gebeuren dat u een klacht hebt. Uw klacht kan gaan over de huisarts, praktijkondersteuner of dokters- of apothekersassistente. Een klacht kan te maken hebben met uw behandeling, bejegening of bijvoorbeeld de telefonische bereikbaarheid. Bespreek uw klacht eerst met uw huisarts. Hij of zij zal dan samen met u naar een oplossing zoeken. Uw klacht kunt u ook insturen via ons klachtenformulier of door te mailen naar praktijkmanager@hetdoktershuus.nl

Vindt u het lastig om met uw huisarts over uw klacht te praten? Of komt u er samen met uw huisarts niet uit? Dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris van SKGE. Hij of zij probeert een oplossing te vinden voor uw klacht, maar kan ook bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en behandelt uw klacht vertrouwelijk. U kunt uw klacht indienen door het klachtenformulier van SKGE in te vullen. Dit formulier is te vinden via deze link

Komt u ook met de klachtenfunctionaris niet tot een oplossing, dan kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de Geschilleninstantie Huisartsenzorg. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Voor meer informatie kijk op www.skge.nl.

Stappen:

  1. Heeft u een klacht? Bespreek het met uw huisarts of klik hier voor het klachtenformulier van Het Doktershuus. 
  2. Komen we er niet uit? Neem contact op met de klachtenfunctionaris van SKGE door het indienen van het klachtenformulier van SKGE.